مقدمه

امروزه دنیای اینترنت و کسب درآمد به کمک آن، به طرز شگفتانگیزی پیشرفت کرده است. اینکه دانشجو باشید یا استاد، معلم باشید یا بلاگر، تفاوتی ندارد. قطعا حداقل یکبار به فکر فروش تولید محتوا یا پکیج آموزشی در فروشگاه اختصاصی خود افتادهاید. شاید مقاله یا پروژه ویژهای تولید کردهاید که ارزش قرار گرفتن در یک فروشگاه اینستاگرامی را داشته است و همیشه در حسرت فروش محصولات آموزشی خود بودهاید. اکثر افراد به خاطر نداشتن اطلاعات صحیح از اینستاگرام و شرایط تولید محتوا، این کار را بسیار دشوار میپندارند. با یادگیری نکات طلایی تولید محتوا و جذب مشتری برای فروش بسته آموزشی میتوانید در هر سنی که هستید موفقیت شگفتی را برای خود رقم بزنید. اگر مشتاقید که به افزایش درآمد دست یابید، با ادامه این مبحث همراه باشید.

فروش بسته آموزشی و کسب درآمد بالا به کمک سلوبال

لپ‌تاب، بهترین وسیله برای کسب درآمد و عرضه محصولات در فروشگاه اختصاصی آموزشی سلوبال است.

راهکاری اساسی برای راهاندازی یک فروشگاه اختصاصی 

امروزه، همه افراد به این نکته اذعان دارند که با داشتن تنها یک شغل، به درآمد دلخواه نخواهند رسید. از طرفی، زمان کافی هم برای استخدام در شغل دوم را ندارند. پس راه حل چیست و چطور میشود زمان را در دست گرفت تا حتی هنگام استراحت، بتوان موجودی کارت پول خود را شارژ کرد؟ 

سلوبال به جای شما این بستر فوقالعاده را فراهم کرده است. شما استاد و معلم گرامی، که گنجینهای از دانش، در ذهن خود دارید نباید آموزش را به تعداد کمی از دانشآموزان محدود کنید. عضو سایت شوید تا صاحب برترین فروشگاه اختصاصی برای فروش جهانی شوید. تنها پس از بارگذاری محصولات در سلوبال، میتوانید به کسب درآمد آسان در منزل برسید. 

نکات طلایی برای جذب مشتری 

مسیر جذاب و نوین فروش بسته آموزشی، به کمک رعایت اصول مهم و اساسی، در نهایت به کسب درآمد چند میلیونی برای فروشنده در روز میانجامد. از جمله این نکات میتوان موارد مهم زیر را بررسی کرد: 

  • اولین و مهمترین نکته جهت ترغیب دانشآموزان و دانشجویان به خرید پکیج آموزشی، شناخت نکات ضعف در مباحث درسی آنها است. با تشخیص درست نقطه ضعفهای آموزشی مانند اشکال در شیوه تدریس معلم و تجسم خلاق دانشآموز، میتوان مباحث درسی را به کمک نرمافزارهای گرافیکی شبیهسازی و ضبط کرد. آنگاه از طریق تولید محتوا میتوانید فروشگاه محصولات اینستاگرامی خود را به یک منبع معتبر جهت آموزش دانش آموزان و دانشجویان خود تبدیل کنید.. حتی میتوانید کتاب خود را تالیف و جهت راهنمایی بیشتر، آن را در فروشگاه اینستاگرامی قرار دهید.
لذت کسب درآمد بالا از طریق فروش بسته آموزشی با کیفیت در سلوبال را به خود هدیه دهید.

لذت کسب درآمد بالا از طریق فروش بسته آموزشی با کیفیت در سلوبال را به خود هدیه دهید.

  • به عنوان یک دانشجو، تاکنون تعداد زیادی از پاورپوینتهای تخصصی، جزوههای درسی و پروژههای علمی را طراحی و به انجام رساندهاید. همه این منابع آموزشی را میتوانید در سایت خود قرار دهید. 
  • یک بلاگر در پیجهای مختلف، به زمان زیاد و زحمت بیشتر برای دیده شدن نیاز دارد. سلوبال یک میانبر برای فروش محصولات خود به فالوورهای پیج است. 
  • پکیج آموزشی شما باید بهگونهای تولید شود که هیچ جایگزینی برای آن وجود نداشته باشد. تولید محتوا بهتر است غیر تکراری باشد و کیفیت برتر را ارائه دهد تا نیاز اصلی مخاطب خود را برطرف کند. 

 رعایت این نکات میتواند در کسب درآمد بیشتر و بهتر به هر فرد کمک کند. فروشندگان و صاحبان آثار در سلوبال میتوانند راه صد ساله را طی چند روز یا چند ماه طی کنند. شما نیز تنها کافی است با یک کلیک وارد سایت شوید و شناخت صحیحی از مخاطب آموزشی خود داشته باشید؛ آنگاه درهای پیشرفت به رویتان باز میشود. 

دیدگاهتان را بنویسید